loading...
من دخترم...
Dina karimi بازدید : 244 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

پر از لاکای رنگارنگ_رژ لبای پر رنگ_پر از کفشا و دامن_تاپ_ساپورت_ساقای رنگی...

پر از قرارای دخترونه

تلفنهای دوساعته با موضوع مخاطب خاص

گریه کردنای یواشکی زیر پتو های صورتی

اهنگ گوش دادن نصفه شبی

آرایشگاه رفتنای هول هولکی

پر از فکر کردن به اینکه:حالا چی بپوشم؟

اس ام اس دادنای شبونه:

بهت زنگ زد؟نه؟

گور باباش!

دنیای دخترا پره از احساسات پاک و رویاهای دخترونه

**************************************

مرا دختر می نامند

مضمونی که جذابیتش نفس گیر است

دنیای دخترانه ی من

نه با شمع

نه با عروسک معنا پیدا نمی کند

و نه با اشک و افسون

اما تمام این ها را در بر می گیرد

نه ضعیفم نه ناتوان

زیرا که خداوند مرا بدون خشونت و زور بازو می پسندد

اشک ریختن ضعف من  نیست

قدرت روح من است**

****************************************

دختر باش!

دخترونه ناز کن

دخترونه فکر کن

دخترونه احساس کن

دخترونه استدلال کن

دخترونه زندگی کن

اما بدون غم رو اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن

عاشق شو که زندگی کنی

یک عمر زندگی کنی

اما حواست باشه

با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر میشه

به زندگیت کوچک ترین خدشه ای وارد نکنی

دختر باش و افتخار کن که دختری**


 









 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من دینا هست.به وبلاگ من خوش اومدی امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنی فقط نظر یادت نره!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام رمان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 6,302
  • کدهای اختصاصی